Masarykova univerzita v Brně vydala knihu Typoplakát, kterou napsal a graficky upravil Pavel Noga. Zabývá se v ní současnou rolí plakátu a představuje práce více než devadesáti designérů z Česka, Polska a Slovenska. Většina z nich v knize také formou ankety vyjádřila názor na práci s písmem a možnosti soudobého využití typografického plakátu. Kniha vznikla na základě dlouhodobého mezinárodního výstavního projektu, ve kterém Pavel Noga oslovil designéry z výše uvedených zemí a zvolil jako určující čistě typografickou formu plakátu se snahou představit co možná nejširší generační i výrazově nejbohatší spektrum tvůrců. Kniha Typoplakát ukazuje, že vedle čím dál intenzivnějšího každodenního využívání všemožných textových displejů dochází i k renesanci tradičního písmového plakátu, takže jeho zánik je zatím v nedohlednu.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.