Dagmar Hochová (1926) fotografuje zásadně černobíle, za přirozeného osvětlení (bez blesku), bez aranžmá, přirozené záběry provádí jakoby mimochodem, většinou tehdy, když se sžije s fotografovanými osobami, takže ani není považována za fotografa. Scény nenahrává, nevyžaduje opakování, klade důraz na autentičnost a jedinečnost zachycovaného okamžiku, který předpokládá ve vývoji situace. Její pohled je i v neradostných situacích vždy lidský, ohleduplný, nesnaží se zdůrazňovat krutost života jako senzaci. Česko-italsko-německo-anglická tematická monografická publikace Porta portese zachycuje atmosféru italské ulice od šedesátých let do roku 1987.
| Kategorie: | Vizuální umění |
|---|---|
| Autor: | Silvie Richterová, Dagmar Hochová |
| Nakladatel: | Arbor vitae |
| Rok vydání: | 2004 |
| ISBN: | 80-86300-50-1 |
| Jazyk: | česky, anglicky, německy |
| Počet stran: | 144 |
| Typ vazby: | vázaná |
| Formát: | 24 x 30 |
| Počet ilustrací a příloh: | 127 |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář