V knize Dolby 307 představujeme Ateliér malby UMPRUM a též jeho teoretické zázemí. Hlavní akcent je kladen na období mezi lety 2010–2017 a na soudobou diskuzi, co znamená „médium malby“. Ačkoli současní malíři přesahují svými díly plátno jako takové, malba si stále v jádru zachovává svůj formální základ.
V knize se jako koláž prolínají rozhovory se současnými (německými) malíři a překladové teoretické (David Joselit, Sebastian Egenhofer) i beletristické (Michel Houellebecq) texty. Cílem je ukázat malbu nejen jako statický obraz v ploše, ale také jako živé médium. Práce studentů, kteří prošli Ateliérem malby pod vedením Jiřího Černického a Marka Meduny, tak jsou v knize konfrontováni s tím, co všechno může malba znamenat a jak odlišné mohou být její podoby.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.