Přejeme vám krásné Vánoce! Po svátcích máme 27. prosince zkráceně otevřeno 11:00–15:00, 28–30. prosince máme běžnou otevírací dobu a na Silvestra a Nový rok zavřeme a budeme se opět těšit 2. ledna!

Modern Americanness The New Graphic Design in the United States 1890–1940

Můžeme doručit do:
31.12.2024
1 490 Kč
Skladem (4 ks)

Tato průkopnická kniha zkoumá, jak se ve Spojených státech utvářel moderní grafický design a jak stal se neodmyslitelnou součástí americké kultury a identity země. Christopher Long vypráví tento příběh zcela novým způsobem, připomíná mnoho dávno zapomenutých osobností a hnutí a oživuje debaty a koncepce, které byly nedílnou součástí nového umění. V sérii strhujících portrétů amerických umělců a inovátorů, kteří se podíleli na utváření samotné podoby moderní doby, nabízí publikace Americká moderna: Nový grafický design ve Spojených státech 1890–1940 rozsáhlý a osobitý příběh vizuální kultury.
Christopher Long je profesorem na Fakultě architektury Texaské univerzity v Austinu. Napsal více jak dvacet knih, mimo jiné Lucian Bernhard či Adolf Loos: Význam, kontext, recepce / Eseje.

Kategorie: Knihy
Autor: Christopher Long
Nakladatel: Kant
Rok vydání: 2024
ISBN: 978-80-7437-440-1
Jazyk: anglicky
Počet stran: 264
Typ vazby: vázaná

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: