Epistemologie (nových) médií – Tomáš Dvořák a kol.

249 Kč 226,36 Kč bez DPH
Můžeme doručit do:
25.6.2021
Skladem (2 ks)

Monografie přináší diferencovanou řadu pohledů na vztah nových médií a jejich teoretické (filozofické) reflexe, včetně reflexe samotné teorie nových médií. Autoři působí na různých vědeckovýzkumných institucích, případně jsou sami praktikujícími umělci. Monografie tvůrčím způsobem zasazuje oblast nových médií do interdisciplinární perspektivy: vztah mezi digitálními médii a teoretickou rovinou je sledován z pohledu přesahu do estetiky, ale i mediálních studií, politologie nebo kognitivní vědy.

Kód Kód: 5893
Kategorie: Teorie
Nakladatel: NAMU
Rok vydání: 2019
Autor: Markéta Magidová, Lukáš Likavčan, Tomáš Dvořák, Tomáš Chudý, Tomáš Jirsa, Marek Vanžura
ISBN: 978-80-7331-494-1
Jazyk: česky
Počet stran: 272
Typ vazby: brožovaná
Formát: 11 x 19 cm

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: