Epistemologie (nových) médií – Tomáš Dvořák a kol.

Můžeme doručit do:
2.5.2024
226 Kč
Skladem (1 ks)

Monografie přináší diferencovanou řadu pohledů na vztah nových médií a jejich teoretické (filozofické) reflexe, včetně reflexe samotné teorie nových médií. Autoři působí na různých vědeckovýzkumných institucích, případně jsou sami praktikujícími umělci. Monografie tvůrčím způsobem zasazuje oblast nových médií do interdisciplinární perspektivy: vztah mezi digitálními médii a teoretickou rovinou je sledován z pohledu přesahu do estetiky, ale i mediálních studií, politologie nebo kognitivní vědy.

Kategorie: Teorie
Autor: Markéta Magidová, Lukáš Likavčan, Tomáš Dvořák, Tomáš Chudý, Tomáš Jirsa, Marek Vanžura
Nakladatel: NAMU
Rok vydání: 2019
ISBN: 978-80-7331-494-1
Jazyk: česky
Počet stran: 272
Typ vazby: brožovaná
Formát: 11 x 19 cm

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: