Spotřební imaginace státního socialismu / Reklama v Československu 1948—1989

Můžeme doručit do:
2.5.2024
1 399 Kč
Skladem (3 ks)

Socialistická reklama je často nahlížena jako nesmysl, protimluv, nebo přinejmenším paradox. V poválečném Československu, podobně jako v dalších zemích východní Evropy, se nicméně jednalo o etablovaný obor zaměstnávající desetitisíce kreativních pracovníků různých dílčích zaměření, jehož činnost byla minimálně od šedesátých let podložena výzkumy trhu, publika i účinnosti propagačních prostředků. Kolektivní monografie Spotřební imaginace státního socialismu přistupuje k poválečné reklamě jako k formě komunikace, v níž se specificky protínají zájmy státní hospodářské politiky v oblasti průmyslu a obchodu, spotřební kultura, umělecký svět a proměňující se podmínky mediálního provozu. Výpravná publikace představuje jak klíčové instituce, osobnosti a kanály reklamy, tak vhled do jazyka a obrazů socialistické spotřební kultury. – Vychází ve spolupráci s Národním muzeem za podpory Ministerstva kultury ČR.

Kategorie: Teorie
Nakladatel: Akropolis
Rok vydání: 2022
ISBN: 978-80-7470-449-9
Jazyk: česky
Počet stran: 504
Typ vazby: vázaná

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: