Jazyk nových médií

Můžeme doručit do:
21.11.2024
390 Kč
Skladem (3 ks)

Tato publikace představuje jeden z nejsystematičtějších pokusů o teoretické ukotvení počítačové technologie a její dopad na současnou kulturu. Manovich se snaží nová média zasadit do širšího kontextu dějin technologií a kulturních forem, analyzuje základní principy, operace i formy; některá zjednodušení ale také problematizuje, například mýtus interaktivity nebo polarizaci digitálních a analogových médií.
Z dnešní perspektivy mohou některé teze působit jako překonané, přesto ale zůstávají nejen pokusem o teorii toho, co nová média opravdu jsou, ale také svědkem přelomu 20. a 21. století, který přestavuje zásadní předěl ve formách našich médií i kultury.

Kategorie: Teorie
Autor: Lev Manovich
Překlad: Václav Janoščík
Nakladatel: Karolinum
Rok vydání: 2018
ISBN: 978-80-246-2961-2
Jazyk: česky
Počet stran: 380
Typ vazby: brožovaná

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: