O Velikonocích (29. 3.–1. 4.) máme ve Vojtěšské zavřeno! E-shop je tu pro vás nonstop, objednávky vyřídíme v úterý!

Co je nového v médiích? –⁠ Filip Struhárik

280 Kč
Momentálně nedostupné

Orientace v informacích se stává stále složitější, svět médií je vlivem obrovského množství platforem stále nejpřehlednější. Mediální krajina 21. století, v době online žurnalistiky, informačního přehlcení, dezinformací, sociálních sítí a virtuální reality. Jak se proměnila v poslední dekádě, co znamená oligarchizace a co nezávislost médií, čím a jak se změnily redakční rutiny a které hodnoty žurnalistické práce přetrvávají? Reflexe podoby mediálního trhu, modelů financování, výstupů i institucí.

Kategorie: Teorie
Nakladatel: Nová beseda
Rok vydání: 2023
ISBN: 978-80-88383-34-5
Jazyk: česky
Počet stran: 100
Typ vazby: brožovaná
Položka byla vyprodána…

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: