Co je nového v médiích? –⁠ Filip Struhárik

Můžeme doručit do:
29.3.2023
280 Kč 254,55 Kč bez DPH
Skladem (3 ks)

Orientace v informacích se stává stále složitější, svět médií je vlivem obrovského množství platforem stále nejpřehlednější. Mediální krajina 21. století, v době online žurnalistiky, informačního přehlcení, dezinformací, sociálních sítí a virtuální reality. Jak se proměnila v poslední dekádě, co znamená oligarchizace a co nezávislost médií, čím a jak se změnily redakční rutiny a které hodnoty žurnalistické práce přetrvávají? Reflexe podoby mediálního trhu, modelů financování, výstupů i institucí.

Kód Kód: 41733
Kategorie: Teorie
Nakladatel: Nová beseda
Rok vydání: 2023
ISBN: 978-80-88383-34-5
Jazyk: česky
Počet stran: 100
Typ vazby: brožovaná

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: