(Nová) móda módy

Můžeme doručit do:
2.5.2024
253 Kč
Skladem (3 ks)

Móda je v dnešním světě, stojícím na vrcholu racionality, jedním z nejpřesvědčivějších způsobů, jak se projevovat, jak vůbec existovat. Být aktuální dnes znamená především být módní; život v pravdě není ničím jiným než módním bytím, tedy životem v módě. Móda je konečně i jediným způsobem, jak projevovat racionalitu a vlastní (!) názor, a umění je jen způsobem, jak onu módní racionalitu zprostředkovat, jak myslet kladivem, skrze parní válec či hesla slovníku cizích slov.

V knize (Nová) móda módy provádí italský filozof a kritik umění Gillo Dorfles (1910) analýzu historie a stylu módy, jejího původu a budoucího směřování. Móda v Dorflesově pojetí není jen povrchním, salónním jevem, ale zrcadlem zvyků, psychologických postojů, politických směrnic, vkusu jednotlivce i společnosti. Kniha je souborem estetických esejí, v nichž autor svým příznačně elegantním, lehkým stylem vrhá světlo na vzájemný vztah módních trendů a společenského dění.

Kategorie: Design
Autor: Gillo Dorfles
Nakladatel: Rubato
Rok vydání: 2014
ISBN: 978-80-87705-19-3
Jazyk: česky
Počet stran: 158
Typ vazby: brožovaná
Formát: 13,5 × 17,6 cm

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: