Dagmar Hochová (1926) fotografuje zásadně černobíle, za přirozeného osvětlení (bez blesku), bez aranžmá, přirozené záběry provádí jakoby mimochodem, většinou tehdy, když se sžije s fotografovanými osobami, takže ani není považována za fotografa. Scény nenahrává, nevyžaduje opakování, klade důraz na autentičnost a jedinečnost zachycovaného okamžiku, který předpokládá ve vývoji situace. Její pohled je i v neradostných situacích vždy lidský, ohleduplný, nesnaží se zdůrazňovat krutost života jako senzaci. Česko-italsko-německo-anglická tematická monografická publikace Porta portese zachycuje atmosféru italské ulice od šedesátých let do roku 1987.
| Category: | Visual Art |
|---|---|
| Author: | Silvie Richterová, Dagmar Hochová |
| Publisher: | Arbor vitae |
| Publication date: | 2004 |
| ISBN: | 80-86300-50-1 |
| Language: | Czech, English, German |
| Pages: | 144 |
| Type: | hardback |
| Format: | 24 x 30 |
| Number of illustrations and publication supplements: | 127 |
Be the first who will post an article to this item!
Add a comment