Jazyk nových médií

Delivery to:
08/05/2024
390 Kč
In stock (3 pcs)

Tato publikace představuje jeden z nejsystematičtějších pokusů o teoretické ukotvení počítačové technologie a její dopad na současnou kulturu. Manovich se snaží nová média zasadit do širšího kontextu dějin technologií a kulturních forem, analyzuje základní principy, operace i formy; některá zjednodušení ale také problematizuje, například mýtus interaktivity nebo polarizaci digitálních a analogových médií.
Z dnešní perspektivy mohou některé teze působit jako překonané, přesto ale zůstávají nejen pokusem o teorii toho, co nová média opravdu jsou, ale také svědkem přelomu 20. a 21. století, který přestavuje zásadní předěl ve formách našich médií i kultury.

Category: Critical & Art Theory
Author: Lev Manovich
Translation: Václav Janoščík
Publisher: Karolinum
Publication date: 2018
ISBN: 978-80-246-2961-2
Language: Czech
Pages: 380
Type: paperback

Be the first who will post an article to this item!

Do not fill out this field: