Českému čtenáři se prostřednictvím této knihy otevírají nové obzory a troufám si říct, že text by měl být povinnou četbou nejen každého ekonoma, který se zabývá ekonomií veřejného a neziskového sektoru, ale i těch, kdo pochybují o možnostech ekonomie vyrovnat se s tak abstraktními a složitými fenomény, jakými jsou víra a náboženství. Po přečtení knihy bude patrně většina čtenářů souhlasit s jedním ze závěrečných autorových výroků: … současný svět, jakkoli se to z české perspektivy může zdát podivné, je svět náboženský a není ravděpodobné, že by se tato skutečnost v blízké budoucnosti změnila. Zkoumání náboženství je proto minimálně stejně relevantní jako v minulosti a s ohledem na ztrátu osobní zkušenosti s důležitostí náboženství v naší společnosti možná ještě více. Podotýkám, že autor k tomuto zkoumání minimálně v českém kontextu svou knihou výrazně přispěl.“ Doc. Ing. Vladimír Hyánek, Ph.D. (z recenzního posudku)
Category: | Critical & Art Theory |
---|---|
Publisher: | Univerzita J.E.Purkyně|Masarykova univerzita Brno |
Publication date: | 2018 |
ISBN: | 978-80-7561-148-2, 978-80-210-9125-2 |
Language: | Czech |
Pages: | 160 |
Type: | paperback |
Format: | 17 × 24 cm |
The item has been sold out… |
Be the first who will post an article to this item!