Jazyk nových médií – Lev Manovich

390 Kč 354,55 Kč bez DPH
Můžeme doručit do:
2.11.2021
Skladem (4 ks)

Tato publikace představuje jeden z nejsystematičtějších pokusů o teoretické ukotvení počítačové technologie a její dopad na současnou kulturu. Manovich se snaží nová média zasadit do širšího kontextu dějin technologií a kulturních forem, analyzuje základní principy, operace i formy; některá zjednodušení ale také problematizuje, například mýtus interaktivity nebo polarizaci digitálních a analogových médií.
Z dnešní perspektivy mohou některé teze působit jako překonané, přesto ale zůstávají nejen pokusem o teorii toho, co nová média opravdu jsou, ale také svědkem přelomu 20. a 21. století, který přestavuje zásadní předěl ve formách našich médií i kultury.

Kód Kód: 4989
Kategorie: Teorie
Nakladatel: Karolinum
Rok vydání: 2018
Autor: Lev Manovich
ISBN: 978-80-246-2961-2
Jazyk: česky
Počet stran: 380
Typ vazby: brožovaná / paperback
Překlad: Václav Janoščík

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: